Dzisiaj jest: 2015-03-06
Imieniny Jordana, Marcina, Róży
Klienci indywidualni
  • Klienci indywidualni
  • Dla firm
  • Dla rolnikow










Internet Banking


W dzisiejszych czasach wielu Klientom nie wystarcza już kilku-, czy nawet kilkunastogodzinna dostępność do tradycyjnych jednostek bankowych. W dobie mobilności, podróży po kraju, Europie i świecie, trudno sobie wyobrazić brak dostępu do informacji o własnych środkach pieniężnych, nie wspominając już o braku możliwości zarządzania nimi. Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej proponuje swoim Klientom dostęp do rachunków przez Internet, praktycznie z dowolnego zakątka świata, jeśli tylko da się stamtąd połączyć z globalną siecią. Mając dostęp do Internetu, macie Państwo dostęp do swojego konta, a co nie mniej ważne - jest to dostęp bardzo bezpieczny.

BSZK proponuje dwa rodzaje kont internetowych uzależnione od skali Państwa działalności oraz Waszych potrzeb. Klientom detalicznym, którzy nie wykonują zbyt wielu operacji finansowych, proponujemy konto z tokenem. Klienci potrzebujący większej elastyczności, dokonujący wielu rozrachunków, otrzymują rozwiązanie z kartą chipową, które umożliwia wymuszenie więcej, niż jednego podpisu przy akceptacji przelewów.

Oba oferowane rozwiązania są jednymi z najbezpieczniejszych na świecie - wykorzystują nowoczesne technologie szyfrowania, a nawet kradzież/zagubienie tokena, czy karty, nie stanowią problemu - do dostępu do rachunku oraz autoryzacji przelewów potrzebne są bowiem jeszcze inne elementy. W efekcie oferowane przez nas rozwiązanie można uznać za bardzo bezpieczne, co dla Klientów jest kwestią bardzo istotną.


Logowanie do bankowości internetowej z tokenem

Logowanie do bankowości internetowej z kartą

 

 

 
Instrukcje obsługi CUI Detal i CUI Corpo znajdą Państwo tutaj.






                                                                                                                                           

Jeżeli zablokują sobie Państwo dostęp do bankowości internetowej, należy dokonać tzw. resetu tokena. W tym celu prosimy o
telefoniczny kontakt z Bankiem pod numerem 81-884-06-12.
Zastrzegamy sobie prawo do przeprowadzenia akcji resetu tokena jedynie w dni robocze w godzinach pracy Banku.
W przypadku problemów technicznych, bądź niejasności związanych z funkcjonowaniem bankowości internetowej, w tym z bezpieczeństwem przeprowadzanych operacji, prosimy o kontakt za pośrednictwem poniższego formularza.
Prosimy pamiętać o podaniu jednoznacznych namiarów kontaktowych do Państwa, abyśmy mogli się w przedmiotowej sprawie skontaktować.
Formularz działa całą dobę, ale zastrzegamy sobie prawo do reakcji jedynie w godzinach pracy Banku.

 

 

 


CUI
ID_systemu *
Opis sprawy *
kontakt do nadawcy (telefon, e-mail) *
Wpisz wynik równania
2 / 2
*
  
Pola wymagane *



Depozyty 3m
2015-03-05
WIBID 3M 1,45 -9,94%
WIBOR 3M 1,65 -8,84%
WIBOR 1M 1,64 -11,83%
EURIBOR 3M 0,04 +0,00%
EURIBOR 1M -0,01 +0,00%
Wspierane przez Money.pl


Giełda
GPW (2015-03-06 18:59)
WIG 53381.80 -0,31%
WIG20 2345.93 -0,42%
mWIG40 3741.92 +0,00%
sWIG80 13447.97 -0,57%
Wspierane przez Money.pl


Kursy walut
NBP 2015-03-06
USD 3,7649 +0,33%
EUR 4,1292 -0,30%
CHF 3,8535 -0,52%
GBP 5,7223 +0,05%
Wspierane przez Money.pl
start aktualnosci oferta internet banking o banku kontakt polityka cookies netline
Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.